De meest gestelde vragen aan Hip van Jo


Heb jij een vraag over onze levervoorwaarden? Benieuwd naar product specificaties of heb je een andere vraag? In onze F.A.Q. vind je de meest gestelde vragen én antwoorden. Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel 'm dan via het reactieformulier onderaan deze pagina. Dan wordt jouw vraag z.s.m. beantwoord.

Waar vind ik alle F.A.Q.s?

Hieronder vind je alle belangrijke vragen met antwoord.

Staat jouw vraag er niet bij?

Stel hem dan via onderstaand formulier.

Wat kost het verzenden van mijn pakket?

Wij hanteren op onze website twee verzendtarieven. 

- Brievenbuspakketje €4,15

- Standaardpakket €6,95

Bestellingen boven de €50 worden gratis verzonden.

België

Verzendkosten naar België zijn € 9,75. Er wordt altijd pakketpost gebruikt naar België, dit gaat via PostNL/BPost. Bij een bestelling boven de €125,- betaalt u geen verzendkosten.

 

Wij verzenden al onze pakketten via My parcel> Post NL

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Bestel je voor 12.00 uur? Dan wordt jouw pakket de volgende dag verzonden. 

Met uitzondering van gepersonaliseerde producten, hier hanteren we een maximale verzend/ophaaltijd van 7a10 werkdagen op. 

Mag ik mijn pakket retour sturen?

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via hipvanjo@outlook.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met hipvanjo@outlook.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Wat zijn de betaal opties?

Betalen

Voor Nederlandse klanten zijn de volgende betaalopties mogelijk:

  • Ideal
  •  Betalen bij afhalen (contant en pin)

Voor Belgische klanten zijn de volgende betaalopties mogelijk:

  • Vooraf overmaken
  • Betalen bij afhalen ( contant en pin)

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Vind je deze pagina interessant en denk je dat anderen dat ook vinden? Leuk, deel 'm dan vooral!